رونمایی نسل تازه آیفون اپل در هفته آینده

به گزارش قالب وبلاگ ها، شرکت اپل 14 سپتامبر (سه شنبه 23 شهریور) مراسم ویژه ای برگزار خواهد نمود که بیشتر ناظران صنعت انتظار دارند نسل تازه گوشی آیفون طی آن رونمایی گردد.

رونمایی نسل تازه آیفون اپل در هفته آینده

به گزارش قالب وبلاگ ها، اپل از سال 2014 مدلهای تازه آیفون را در سپتامبر معرفی نموده است. این غول فناوری سال گذشته آیفون با اتصال 5G را معرفی کرد و انتظار نمی رود سال جاری تغییرات اساسی در محصول پرچمدار خود صورت دهد و بیشتر تحلیلگران انتظار دارند پردازنده و سیستم دوربین گوشی بهبود پیدا کند.

سامیک چاترجی، تحلیلگر جی پی مورگان در یادداشتی نوشت: نرخ ارتقا در سال 2021 با اتصال 5G به اوج رسید و انتظار داریم نرخ ارتقا ملایم باشد. وی بعلاوه فروش سالانه بالاتر به علت آیفون مقرون به صرفه قیمت تر SE را پیش بینی کرد.

بلومبرگ نیوز گزارش نموده که در نسل تازه آیفون قابلیت Portrait به ویدیو توسعه پیدا می نماید و بعلاوه فورمت ضبط ویدیویی کیفیت بالاتر هم اضافه خواهد شد. قابلیت Portrait از حسگر عمق آیفون برای فوکوس روی چهره ها و تار کردن زمینه عکس استفاده می نماید و اجازه می دهد عکاسان آماتور عکسهای کیفیت بالا بگیرند. نسل تازه آیفون سیستم تازه فیلتر شکلی خواهند داشت که ظاهر و رنگهای تصاویر را بهبود می بخشد. این قابلیت از فیلترهای استانداردی که در اپلیکیشن دوربین آیفون از سال 2013 وجود دارد، متفاوت خواهد بود و به جای این که از یک فیلتر برای کل عکس استفاده کند، با استفاده از هوش مصنوعی، تغییرات را روی اشیا و افراد در تصاویر اعمال می نماید. قابلیتهای دیگر احتاقتصادی که از سوی بلومبرگ گزارش شده شامل لبه کوچکتر صفحه نمایش است که به معنای فضای بیشتر صفحه نمایش است. بعلاوه گوشی تازه اپل پردازنده سریعتری خواهد داشت که ریفرش صفحه را سریعتر و پیمایش آن را روانتر خواهد نمود.

اپل بجز دعوتی که به رسانه ها ارسال نموده، در این باره اظهارنظر ننموده است.

مراسم نیمه سپتامبر به افزایش فروش در هفته آخر سه ماهه چهارم اقتصادی اپل منتهی می گردد زیرا میلیونها هوادار برای خرید تازهترین مدلهای آیفون صف می کشند. با این حال سال گذشته این رویداد به علت پاندمی کووید 19 یک ماه به تاخیر افتاد و به این ترتیب مراسم گشایش فروش آیفون در ناتیج سه ماهه چهارم اپل قید نشد. این رویداد بعلاوه به تحلیلگران وال استریت یاری می نماید مدلی برای پیش بینی های فروش خود برای فصل تعطیلات سال نو در بازارهای غربی که معمولا بزرگترین سه ماهه فروش اپل است، طراحی نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، مراسم رونمایی اپل که هر سال با حضور صدها خبرنگار در مقر این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار می شد، از سال میلادی گذشته به علت شیوع پاندمی مجازی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونمایی نسل تازه آیفون اپل در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی نسل تازه آیفون اپل در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید