روستایی: مقابل استقلال مستحق باخت نبودیم، شکست در جام حذفی را می خواهیم جبران کنیم

به گزارش قالب وبلاگ ها، امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال پیکان بر این عقیده است که آنها می توانند سه امتیاز بازی با استقلال را از آن خود نمایند.

روستایی: مقابل استقلال مستحق باخت نبودیم، شکست در جام حذفی را می خواهیم جبران کنیم

امیر روستایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی قالب وبلاگ ها درباره آخرین شرایط پیکان در آستانه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر گفت: قبل از تعطیلات عید سه امتیاز مهم ملاقات مقابل ذوب آهن را کسب کردیم که این برد شرایط روحی پیکان را بهتر کرد. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی با استقلال هستیم. دو بازی محبت آمیز هم برابر بادران انجام دادیم که قطعاً برای ادامه لیگ به ما یاری خواهد نمود.

وی در ادامه در خصوص ملاقات تیمش برابر استقلال خاطر نشان کرد: ما چند هفته پیش در جام حذفی با این تیم روبه رو شدیم و با دو اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردیم، این در حالی است که از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما در بازی بعدی قطعاً دنبال برد خواهیم بود.

روستایی راجع به بهبود شرایط استقلال بعد از آمدن فرهاد مجیدی و اینکه آیا پیکان کار سختی در این بازی نخواهد داشت، توضیح داد: وقتی یک تیم با تغییر کادر فنی روبه رو می گردد طبیعتاً شرایط بهتری پیدا می نماید. من دوست ندارم در خصوص تیم حریف صحبت کنم و بهتر است درباره تیم خودمان و پتانسیل های فنی پیکان حرف بزنم. ما بعد از شکست در جام حذفی حالا دنبال جبران هستیم و می توانیم در بازی با استقلال سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در پایان از آمادگی خود یاد کرد و گفت: خوشبختانه از لحاظ روحی و آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم در ادامه لیگ عملکرد مؤثری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روستایی: مقابل استقلال مستحق باخت نبودیم، شکست در جام حذفی را می خواهیم جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستایی: مقابل استقلال مستحق باخت نبودیم، شکست در جام حذفی را می خواهیم جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید