دیسک Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا احتیاج به دانلود خواهد داشت

به گزارش قالب وبلاگ ها، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، بازیکنانی که یک نسخه فیزیکی از بازی Star Wars Jedi: Survivor را خریداری می نمایند، ممکن است که برای اجرای بازی احتیاج به دانلود داده های اضافی داشته باشند.

دیسک Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا احتیاج به دانلود خواهد داشت

به تازگی تایید شده است که این بازی حجم فایل بالایی خواهد داشت و نسخه رایانه های شخصی آن به 155 گیگابایت فضا احتیاج خواهد داشت. از طرفی نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به طور مشابه به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارند و به ترتیب 147 گیگابایت و 139 گیگابایت فضا اشغال می نمایند. از سوی دیگر، Star Wars Jedi: Survivor ظاهرا تنها به 44 گیگابایت فضا در ایکس باکس سری اس احتیاج دارد که نشان دهنده تفاوت 100 گیگابایتی نسخه نسل هشتم با نسخه نسل نهمی بازی است. حال به نظر می رسد که نسخه فیزیکی بازی از کاربران می خواهد که مقداری داده را دانلود نمایند.

یکی از کاربران Reddit به نام NightwingXII تصویری از نسخه های فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor را به اشتراک گذاشته است که عبارت دانلود مورد احتیاج است (Download Required) در پایین سمت چپ آن ها نوشته شده است. به نظر می رسد که منبع این تصویر یک شرکت در نیوزلند با نام Mighty Ape باشد. در زمان نگارش این مطلب، اندازه داده هایی که کاربران باید دانلود نمایند تعیین نیست، بنابراین هواداران باید منتظر باشند تا اطلاعات بیشتری در روز عرضه منتشر گردد.

لازم به ذکر است که بعضی از کاربران در بخش نظرات اظهار نموده اند که بیشتر بازی های ویدیویی دارای یک پچ روز اول هستند و ادعا می نمایند که این نوشته اشاره به این موضوع دارد. آپدیت های روز اول عرضه معمولا باگ های اضافی را رفع می نمایند و عملکرد کلی بازی را بهبود می بخشند، اما در نهایت برای آثار آفلاین اختیاری هستند. این در حالی است که ظاهرا آپدیت روز اول Star Wars Jedi: Survivor اجباری است.

در هر صورت به نظر می رسد بازیکنانی که امیدوار بودند با خرید یک نسخه فیزیکی از Star Wars Jedi: Survivor از دانلودهای انبوه و روی اعصاب جلوگیری نمایند، ممکن است چندان خوش شانس نباشند. از طرفی بازیکنانی که در نهایت نسخه دیجیتالی را پیش خرید می نمایند، می توانند قبل از عرضه بازی، آن را در واقع زودتر دانلود نمایند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیسک Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا احتیاج به دانلود خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسک Star Wars Jedi: Survivor برای اجرا احتیاج به دانلود خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید