دربی ای که تا به امروز داور ندارد!

به گزارش قالب وبلاگ ها، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد هنوز برای انتخاب داوران دربی فینال جام حذفی فوتبال به جمع بندی نرسیده ایم.

دربی ای که تا به امروز داور ندارد!

به گزارش گروه ورزشی قالب وبلاگ ها، با توجه به اینکه صبح امروز (یکشنبه) قرار بود اعضای کمیته داوران طی جلسه ای که برگزار می نمایند داور دربی را انتخاب نمایند، اما این جلسه هنوز برگزار نشده است.

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران، در این باره تاکید نمود که زمان دقیق جلسه هنوز مشخص نیست! بر اساس اعلام افشاریان جلسه مذکور امشب یا شاید هم فردا (دوشنبه) برگزار گردد تا گزینه نهایی فدراسیون برای قضاوت فینال جام حذفی مشخص و معرفی گردد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنان بر موضع خود برای انتخاب داور ایرانی در فینال جام حذفی مقاومت می نماید و بحث حضور داور خارجی رد شده است.

وی اضافه کرد: کمیته داوران، مهدی تاج، سازمان لیگ و ... دنبال این هستند که قضاوت دربی هم ما را مسرور کند و هم تیم ها را و عدالت رعایت گردد. نمی خواهیم پس از دربی سرمان پایین باشد، چون هر اشتباهی از سوی داور، اولین آسیبش به من وارد می گردد و سپس به تیم داوری. بنابراین دوست داریم در دربی فینال جام حذفی، حق به حقدار برسد و شاهد بازی خوبی باشیم که هم دو تیم آرامش داشته باشند و هم تیم داوری.

افشاریان راجع به اینکه بیژن حیدری و اشکان خورشیدی برای قضاوت در دربی 101 شانس بیشتری دارند گفت: همانطور که گفتم هنوز برای انتخاب داور به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. ممکن است یکی دو نفر دیگر هم جزو گزینه ها باشند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دربی ای که تا به امروز داور ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی ای که تا به امروز داور ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید