خبرنگاران مه ولات خراسان رضوی نیازمند پزشک متخصص است

به گزارش قالب وبلاگ ها، تربت حیدریه- خبرنگاران- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تامین پزشک متخصص با زمان ماندگاری بالا و ارتقای سطح سلامت مردم مه ولات را از اولویت های اصلی در دست اقدام در بخش بهداشت و درمان این شهرستان ذکر کرد.

خبرنگاران مه ولات خراسان رضوی نیازمند پزشک متخصص است

علی ایزدی روز سه شنبه در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات افزود: افزایش رضایتمندی پزشکان متخصص، ارتقای سلامت مردم و در پی آن کسب رضایتمندی مردم از جمله اهدافی است که برای محقق شدن نیازمند اهتمام بیشتر است.

وی ادامه داد: با وجود پیشرفت های مطلوب در حوزه بهداشت و درمان، هنوز هم در ارتباط با تامین پزشکان متخصص مسائلی وجود دارد که پیش بیبنی می شود با اختصاص پزشکان متخصص به این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک، مسائل این حوزه به ویژه در بخش پزشک متخصص اطفال و بخش داخلی تا حدودی رفع شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با قدردانی از کمک خیران حوزه سلامت مه ولات که بازویی توانمند برای این شهرستان و تربت حیدریه هستند از این افراد خواست این حوزه درمانی را در ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مردم کمک کنند.

ایزدی ضمن بازدید از بخش های اطفال، داخلی، اورژانس، درمانگاه، دیالیز و محل اقامت پزشکان گفت: با خدمات دهی هر چه مطلوبتر به پزشکان، بی شک ماندگاری این قشر و تداوم خدمت رسانی بی منت آنان به مردم مه ولات را شاهد خواهیم بود.

شهرستان مه ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس 115، 6 مرکز خدمات جامع سلامت و 24 خانه بهداشت است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر جمعیت این شهرستان ها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مه ولات خراسان رضوی نیازمند پزشک متخصص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مه ولات خراسان رضوی نیازمند پزشک متخصص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید