بخش های آنلاین گرن توریسمو اسپورت زمستان سال جاری تعطیل خواهند شد

به گزارش قالب وبلاگ ها، مجموعه گرن توریسمو (Gran Turismo) یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین مجموعه های شبیه ساز اتومبیل رانی در تاریخ دنیای بازی های ویدئویی است. سونی برای سال های زیادی است که این بازی را برای کنسول های خود به صورت انحصاری عرضه نموده و این موضوع تا کنسول های نسل هشتم و نهم هم ادامه داشت.

بخش های آنلاین گرن توریسمو اسپورت زمستان سال جاری تعطیل خواهند شد

حال استودیو سازنده بازی های گرن توریسمو اعلام نموده که در زمستان سال جاری دیگر از بازی قبلی این مجموعه یعنی گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) پشتیبانی نخواهد کرد و سرویس های آنلاین بازی به طور کامل از کار خواهد افتاد و بازیکنان دیگر نمی توانند به صورت آنلاین این بازی ریسینگ دوست داشتنی را تجربه نمایند.

پس از بسته شدن سرورهای این بازی، بازیکنان دیگر نمی توانند از قابلیت های آنلاین آن مثل لابی (Lobby) و حالت اسپورت (Sport Mode) استفاده نمایند. همینطور سرویس های آنلاین بازی به طور کامل از کار افتاده ولی بخش های آفلاین بازی همچنان در دسترس خواهند بود. بعلاوه افرادی که محتوای اضافی را برای این بازی خریداری نموده اند، همچنان به آن ها دسترسی خواهند داشت.

بازی گرن توریسمو اسپورت در سال 2017 عرضه شد و مدت زیادی است که حضور دارد. شرکت سازنده نیز تصمیم گرفته که پشتیبانی از این بازی را قطع نموده تا روی بازی اصلی خود یعنی گرن توریسمو 7 تمرکز کند. گرن توریسمو 7 برای کنسول های پلی استیشن 5 و 4 عرضه شده و همچنان در حال توسعه است.

حالت آفلاین در این بازی همچنان وجود دارد. در نتیجه هر چیزی که شما در گاراژ خود دارید، همچنان وجود داشته و از بین نخواهد رفت. بعلاوه روند بدست آوردن این ماشین ها نیز تغییر نخواهد کرد و شما همچنان برای بدست آوردن این خودروها باید بازی نموده و امتیازهایی را کسب کنید.

قسمت آنلاین بازی گرن توریسمو اسپورت زمستان سال جاری از کار خواهد افتاد. در نتیجه کاربران به بخش های آنلاین دسترسی نخواهند داشت. از آن تاریخ بعضی از قسمت های شخصی سازی مربوط به بخش آنلاین نیز در دسترس نخواهد بود. نکته مثبت اینجاست که کاربران همچنان به تمامی مسیرهای موجود در بازی دسترسی خواهند داشت و می توانند از آن ها لذت ببرند.

علاقه مندان دیگر نمی توانند برای بازی گرن توریسمو اسپورت محتوای اضافه خریداری نمایند. در نتیجه اگر تا الان شما چیزی خریداری نموده اید برایتان باقی خواهد ماند اما پس از آن دیگر در دسترس نخواهد بود.

بازی گرن توریسمو اسپرت در تاریخ 11 بهمن (31 ژانویه سال 2024 میلادی) دسترسی آنلاین خود را از دست خواهد داد. بازیکنان می توانند همچنان بخش های آفلاین بازی را بدون هیچ مسئله ای اجرا نموده و لذت ببرند. با این حال بخش های آنلاین بازی به طور کامل از دسترس خارج شده و دیگر هواداران نمی توانند این بازی را با دوستان یا افراد دیگر تجربه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش های آنلاین گرن توریسمو اسپورت زمستان سال جاری تعطیل خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش های آنلاین گرن توریسمو اسپورت زمستان سال جاری تعطیل خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید