بازگشایی دیزنی ورلد هم زمان با آغاز موج دوم کرونا

به گزارش قالب وبلاگ ها، مجموعه تفریحی والت دیزنی ورلد که یکی از بزرگترین پارک های تفریحی جهان است، در حالی پس از چند ماه تعطیلی بازگشایی می گردد که موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در استان فلوریدا گزارش شده است.

بازگشایی دیزنی ورلد هم زمان با آغاز موج دوم کرونا

به گزارش اتاق خبر قالب وبلاگ ها به نقل از گاردین، مجموعه تفریحی والت دیزنی ورلد از واسط ماه مارس به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود و حال بخشی از پارک ها، هتل ها و دیگر بخش های تفریحی این مجموعه در استان فلوریدا پس از چهارماه در 11 جولای بازگشایی شد.

دیزنی ورلد در حالی فعالیت های خود را دوباره از سر گرفت که استان فلوریدا هفته گذشته رکورد 120 مرگ ناشی از کرونا را ثبت کرد و شیوع ویروس کرونا در سراسر آمریکا نیز به بالاترین حد خود در چند ماه اخیر رسیده است و تا به امروز 132 هزار نفر (بالاترین آمار بین کشور های درگیر) در آمریکا بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. استان فلوریدا به تنهایی تا به امروز آمار چهار هزار فوتی را ثبت نموده است.

برخلاف تصمیم مدیران دیزنی لند در استان کالیفرنیا که با در نظرگیری موج دوم ابتلا به ویروس کرونا و مخالفت کارکنان شروع به کار دوباره خود را به تعویق انداختند، مدیران دیزنی ورلد در فلوریدا مصرانه بر تصمیم خود بر بازگشایی این مجموعه طبق برنامه پافشاری کردند.

لازم به ذکر است بازگشاییوالت دیزنی ورلد با ظرفیت محدود، اجرای سختگیرانه فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرایی شده است و 20 هزار نفر از کارکنان این این مجموعه نیز در فاز اول بازگشایی در حال بازگشت به کار هستند که موجب خشنودی کارکنان شده است.

از سوی دیگر مخالفت هایی نیز با بازگشایی دیزنی ورلد مطرح شده و با امضای عریضه ای از فرماندار فلوریدا درخواست نموده اند تا بازگشایی دیزنی ورلد را تا زمان رسیدن به شرایط مناسب در این بحران به تعویق بی اندازد.

منبع: علی بابا

به "بازگشایی دیزنی ورلد هم زمان با آغاز موج دوم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی دیزنی ورلد هم زمان با آغاز موج دوم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید