ایسائف: مهماندوست یکی از برترین مربیان دنیا است، من و سجاد مردانی همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد

به گزارش قالب وبلاگ ها، قهرمان المپیک ریو تاکید نمود که رضا مهماندوست یکی از برترین مربیان دنیا است و از همکاری با او بسیار شاد است.

ایسائف: مهماندوست یکی از برترین مربیان دنیا است، من و سجاد مردانی همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد

رادیک ایسائف در گفت وگو با خبرنگار ورزشی قالب وبلاگ ها، در مورد سطح برگزاری تورنمنت های تکواندو ایران گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و از اینکه در این مسابقات شرکت کردم خیلی خشنود هستم. در این مسابقات در وزن من بازیکنان قدرتمند زیادی حضور داشتند و بیشتر دیدارها بسیار نزدیک برگزار گردید. با این شرایط پیروز به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در جام فجر و جام ریاست فدراسیون دنیای شدم.

وی در مورد همکاری با رضا مهماندوست در سالیان اخیر گفت: 8 سال است که با رضا مهماندوست همکاری می کنم. مهماندوست یکی از برترین مربیان تکواندوی دنیا است و کاملاً همدیگر را درک می کنیم و از همکاری با او خیلی خشنود هستم.

قهرمان المپیک ریو در مورد رقابت خود با سجاد مردانی در سالیان اخیر و احتمال حضور دوباره این دو تکواندوکار در المپیک با توجه به بالا رفتن شرایط سنی هر دو ورزشکار، گفت: هر روز در حال تمرین هستم و هر روز نیز کوشش خود را بیشتر می کنم و با حضور در تورنمنت های ایران نیز در پی این بودم که آماده باشم و سطح فنی خود را برای حضور در رویدادهای معتبر حفظ کنم. مطمئن هستم من و سجاد مردانی در آینده نیز می توانیم به راهمان ادامه بدهیم و قدرت خود را حفظ کنیم.

ایسائف درپاسخ به این سوال که با توجه به کسب مدال طلای المپیک، دنیا، بازی های اروپایی و قهرمانی اروپا همچنان برای ادامه حضور در تکواندو از انگیزه کافی برخوردار است، گفت: انگیزه من برای ادامه راستا قهرمانی همچنان بالا است و سعی خواهم کرد برترین عملکرد را ارائه بدهم و مدال های بزرگ دیگری را نیز کسب کنم.

وی در مورد مسائل اقتصادی تکواندو آذربایجان و تاثیر آن بر روی عملکرد این تیم تاکید نمود: مسائل وجود دارد، اما ما تمام کوشش خود را خواهیم کرد که بر این مسائل غلبه کنیم. در این راه هر چه در توان داشته باشیم را خواهیم گذاشت تا مجدداً نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایسائف: مهماندوست یکی از برترین مربیان دنیا است، من و سجاد مردانی همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسائف: مهماندوست یکی از برترین مربیان دنیا است، من و سجاد مردانی همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید