گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم

به گزارش قالب وبلاگ ها، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به اعتراض دانشجویان از نحوه اسکان در خوابگاه ها گفت: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان در خوابگاه نداریم و دانشجویان بر اساس مجوز معاونت آموزش و پژوهش در خوابگاه ها اسکان داده می شوند.

گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم

حامد سعیدی گوگرچین، معاون دانشجویی دانشگاه علم وصنعت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه قالب وبلاگ ها، در پاسخ به گلایه های دانشجویان این دانشگاه برای اسکان در خوابگاه های دانشجویی گفت: در بحث خوابگاه ها آنچه که برای ما اهمیت دارد رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دوره پژوهشی هستند مطابق مصوبات مراجع ذی صلاح پذیرای این دانشجویان هستیم و بر اساس رعایت پروتکل ها ظرفیت لازم برای اسکان دانشجویان داریم و مسئله ای از این جهت نداریم.

وی در مورد مقدار ظرفیت خوابگاه ها گفت: آنقدر که معاونت آموزشی و پژوهشی مجوز فعالیت دانشجویان در دانشگاه را بدهد که آن هم بر اساس مجوز های وزات علوم و ستاد ملی مقابله با کرونا صادر می نماید به مقدار کافی ظرفیت ایجاد کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: انواع کانال های ارتباطی را با دانشجویان داریم و مسئله ای از این بابت که دانشجویی درخواست اسکان داشته و دانشگاه با آن مخالفت نموده باشد را نداریم. البته امکان دارد دانشجویانی گله داشته باشند که مجوزی بابت فعالیت آن ها در دانشگاه داده نشده است.

سعیدی اعلام نمود: حوزه آموزش و پژوهش فعالیت های دانشگاه را مشخص می نماید و رعایت پروتکل های بهداشت ظرفیت اسکان را مشخص می نمایند و براین اساس اولویت اسکان دانشجویان در خوابگاه اعلام می گردد و دانشجویان بر اساس این اولویت ها در خوابگاه اسکان داده می شوند.

گفتنی است، بعضی از دانشجویان دانشگاه علم وصنعت به علت عدم موافقت با درخواست آن ها مبنی بر اسکان در خوابگاه های دانشجویی نسبت به این موضوع معترض و از نحوه اسکان در خوابگاه گلایه داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه دانشجویان علم وصنعت از نحوه اسکان در خوابگاه ها ، سعیدی: مسئله ای از بابت ظرفیت اسکان خوابگاهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید