کوهستان افغانستان توسط طالبان سقوط کرد

به گزارش قالب وبلاگ ها، ایرنا نوشت: عضو شورای استان فاریاب افغانستان گزارش داد: شهرستان کوهستان این استان شب گذشته توسط طالبان سقوط کرده است و اکنون شماری از نیروهای دولتی در محاصره طالبان قرار دارند.

کوهستان افغانستان توسط طالبان سقوط کرد

سمیرخیرخواه عضو شورای استان فاریاب روز چهارشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: نیروهای دولتی در نزدیکی لولاش مرکز شهرستان و فرمانداری کوهستان در محاصره طالبان به سر می برند.

به گفته وی مرکز شهرستان ساعت 19 شب گذشته به دست طالبان افتاده است و در این درگیری 14 جنگجوی طالبان کشته و چهار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

خیرخواه اضافه نمود: در این حمله یک نیروی دولتی کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

ملاعارفی فرماندار شهرستان کوهستان در تماس با خبرگزاری آوا سقوط شهرستان به دست طالبان را رد کرده و آنرا شایعه خوانده است.

طبق این گزارش، درگیری برای کنترل شهرستان کوهستان از پنج روز گذشته تا به امروز در این شهرستان ادامه داشته است. نبرد بین نیروهای دولتی و گروه طالبان در مناطق مختلف افغانستان بشدت ادامه دارد و روز گذشته مجلس نمایندگان افغانستان آمریکایی ها را متهم کرد که به نیروهای دولتی اجازه عملیات علیه طالبان را نمی دهند.

نمایندگان مجلس که برای تعطیلات 45 روزه آماده می شوند، در آخرین نشست پیش از تعطیلات اظهارداشتند: دفاع فعال نیروهای امنیتی باعث شده است که تلفات نیروهای دولتی افزایش یابد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "کوهستان افغانستان توسط طالبان سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهستان افغانستان توسط طالبان سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید