پیش بینی آب و هوای ایران طی دو روز آینده

به گزارش قالب وبلاگ ها، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، شرایط آب و هوایی نقاط مختلف ایران را طی امروز و فردا، بر اساس آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی تشریح کرد.

پیش بینی آب و هوای ایران طی دو روز آینده

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:

امروز و فردا (15 و 16 اسفند ماه) با شمالی شدن جهت باد روی دریای خزر و نفوذ هوای خنک به سواحل دریای خزر، ابرناکی، وزش باد، کاهش دما و بارش باران در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می گردد.

وظیفه اضافه کرد:

بر اساس آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی امروز و فردا (15 و 16 اسفند ماه) موج کم دامنه ای از طراز میانی جو عبور می نماید و سبب افزایش ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، البرز، تهران، قم، شرق سمنان، شمال خوزستان و به شکل خفیف تری در بعضی منطقه ها استان های ایلام، چهار محال و بختیاری، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی می گردد.

وظیفه با اشاره به مواج بودن دریای خزر طی امروز، ادامه داد:

روز پنجشنبه (17 اسفند ماه) بارش ها محدود به منطقه ها شمال شرقی کشور می گردد و به تدریج ایران را ترک می نماید.

وظیفه در خاتمه درباره شرایط جوی مرکز اظهار کرد:

فردا (16 اسفند ماه) آسمان ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و اوایل شب کاهش ابر با بیشینه و کمینه دمای 20 و 11 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد. هوای مرکز پنجشنبه (17 اسفندماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و در این روز بیشترین و کمترین دمای تهران به 21 و 10 درجه سانتی گراد می رسد.

منبع: کجارو / خبرآنلاین

به "پیش بینی آب و هوای ایران طی دو روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آب و هوای ایران طی دو روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید