در این شهر، 3 ماه آزمایش اجباری برای ساکنان در نظر گرفته شده است

به گزارش قالب وبلاگ ها به نقل از بلومبرگ هنگ کنگ آزمایش اجباری ویروس کرونا را در سطح شهر خود، ظرف سه ماه انجام خواهد داد، زیرا مقامات در پی مهار شیوع رو به رشد کرونا هستند.

در این شهر، 3 ماه آزمایش اجباری برای ساکنان در نظر گرفته شده است

کری لام، سخنگوی شهرداری گفت: در آزمون اجباری ساکنان سه بار آزمایش خواهند شد و این برنامه بر اساس شماره کارت شناسایی هنگ کنگ و سال تولد خواهد بود.

او گفت که بیشتر محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی تا اواسط یا اواخر آوریل اعمال خواهند شد و ممنوعیت پرواز های ورودی از 9 کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا تا 20 آوریل تمدید شده است.

آزمایش انبوه، اغلب در سرزمین اصلی چین برای از بین بردن توسعه کرونا انجام می گردد، اما این اقدام قبلاً هرگز در هنگ کنگ استفاده نشده بود و این نگرانی وجود دارد که بسیار دیر انجام گردد. مقامات در حال اعمال تدابیر سختگیرانه فزاینده ای برای کوشش برای مهار شیوع این بیماری هستند، که اکنون بدترین شرایط ثبت شده برای چین و بزرگتر از بحران ووهان در شروع همه گیری است.

این اطلاعیه زمانی منتشر شد که مقامات بهداشتی 6 هزار و 211 مورد تایید شده با 9 هزار 369 مورد عفونت اولیه را گزارش کردند.

بعلاوه افزایش تعداد موارد ابتلا، قرنطینه در سراسر شهر را افزایش داده است، این اقدام در کشور چین استفاده می گردد، اما برای هنگ کنگ بی سابقه است.

منبع: خبرکانادا

به "در این شهر، 3 ماه آزمایش اجباری برای ساکنان در نظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این شهر، 3 ماه آزمایش اجباری برای ساکنان در نظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید