خواننده معروف عصر تازه کنسرت برگزار می نماید

به گزارش قالب وبلاگ ها، احسان یاسین در تاریخ 16 و 17 فروردین سال جاری در شرایطی نخستین کنسرت خود را اجرا خواهد نمود که پیش بینی یک اجرا با ارکستر بزرگ ایستگاه را کرده است.

خواننده معروف عصر تازه کنسرت برگزار می نماید

این خواننده با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی عصر تازه و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته های خودش بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند.

آثار احسان یاسین عمدتا به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی هستند. فعالیت یاسین محدود به این زبان ها نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی نیز دیده می گردد.

وی برای نخستین کنسرت رسمی خود در تالار وحدت کنداکتوری شامل اجرای آثاری از نخستین آلبومش ماه من را به همراه بعضی آثار تازه پیش بینی نموده است.

این نخستین کنسرت در ماه مبارک رمضان است که تالار وحدت میزبان آن در سال 1402 خواهد بود و ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی در این کنسرت به همراه احسان یاسین روی صحنه خواهد بود.

این ارکستر پیش تر با ستاره موسیقی دنیا ریچارد کلایدرمن و بزرگانی از ایران همانند ناصر چشم آذر، حمید حامی، مهدی یغمایی روی صحنه رفته است.

منبع: فرارو

به "خواننده معروف عصر تازه کنسرت برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواننده معروف عصر تازه کنسرت برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید