خبرنگاران فراوری روزانه 22 هزار اقلام بهداشتی و پیشگیری در ایلام

به گزارش قالب وبلاگ ها، ایلام - خبرنگاران - مدیرعامل کارخانه نرم بافت ششدار ایلام گفت: 22 هزار و 700 عدد ماسک، پدالکلی و لباس بیمارستانی در این واحد فراوریی در هر شیفت کاری فراوری و به بازار مصرف عرضه می گردد.

خبرنگاران فراوری روزانه 22 هزار اقلام بهداشتی و پیشگیری در ایلام

محمدرضا عبدالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار قالب وبلاگ ها گفت: این کارگاه در 2 بخش ماسک - پدالکلی و لباس بیمارستانی طی روزهای اخیر با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور فعالیت خود را شروع نموده است.

وی با بیان اینکه در یک شیفت کاری هشت ساعته و با چهار نفر نیرو 21 هزار پدالکلی فراوری می گردد، اضافه نمود: هزینه خرید تجهیزات واحد فراوری پدالکلی هشت میلیارد ریال است.

عبدالهی یادآور شد: میزان فراوری ماسک در این کارگاه نیز یک هزار و 500 عدد در یک شیفت کاری با 10 نفر نیرو است و 9 میلیارد ریال نیز برای تجهیزات این قسمت هزینه شد.

وی تاکید نمود: در این قسمت 2 نوع ماسک قابل شست و شو تهیه می گردد که یک نوع از این ماسک ها تا 20 بار و نوع دیگر تا 70 بار با توجه به نوع الیاف آن قابل شست و شو و استفاده است.

وی در خصوص واحد فراوری لباس بیمارستانی هم شرح داد: این واحد هرچند فعلا پروانه بهره برداری از دانشگاه علوم پزشکی نگرفته است اما با توجه به شرایط فعلی و احتیاج مراکز درمانی به البسه بیمارستانی با فراوری 200 دست لباس بیمارستانی فعالیت می نماید.

مدیرعامل کارخانه نرم بافت ششدار ایلام گفت: در آینده نزدیک واحد فراوری سوند فولی و کیسه ادرار نیز در این کارگاه فراوری تجهیزات بیمارستانی اضافه می گردد.

وی تاکید نمود: محصولات فراوریی این کارگاه برای توزیع در سطح استان و بازارهای هدف در اختیار سازمان صنعت معدن و تجارت قرار می گیرد و نرم بافت ششدار ایلام نفشی در توزیع محصول در بازار ندارد.

ویروس کروناکه رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام 9 نفر است و 17 بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری و قرنطینه هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری روزانه 22 هزار اقلام بهداشتی و پیشگیری در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری روزانه 22 هزار اقلام بهداشتی و پیشگیری در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید