برگ برنده تازه واتساپ ، ورود پیغام رسان مشهور به دنیایی تازه

به گزارش قالب وبلاگ ها، زومیت نوشت: به نظر می رسد واتساپ میخواهد به حوزه خبرنامه ها ورود کند و قابلیت هایی برای استفاده از این ویژگی دراختیار کاربران قرار دهد.

برگ برنده تازه واتساپ ، ورود پیغام رسان مشهور به دنیایی تازه

وب سایت ها و شرکت های مختلف، هر روز تعداد زیادی خبرنامه به صندوق ایمیل مشترکان خود ارسال می نمایند و موضوعات گسترده ای را در این ایمیل ها پوشش می دهند. ظهور SubStack به بسیاری از روزنامه نگاران این امکان را داده است که مشاغل اتاق خبر خود را رها نموده و کاری را برای خود آغاز نمایند. بدین ترتیب لیست اشتراک های کاربران در سرویس های خبرنامه همچنان درحال رشد است اما همگام شدن با حتی یک چهارم از آن ها، به دریافت صدها ایمیل روزانه منجر خواهد شد که این موضوع دردسرهایی را برای کاربران در پی خواهد داشت.

اکنون به نظر می رسد واتساپ درحال برنامه ریزی برای ورود به دنیای خبرنامه ها است. این پیغام رسان درحال حاضر روی ساخت ابزار خبرنامه خصوصی کار می نماید.

برنامه های واتساپ برای ورود به خبرنامه ها اکنون دردست توسعه قرار گرفته است و احتمالاً در به روزرسانی های بعدی آن ارائه خواهد شد.

به گزارش تک کرانچ، واتساپ درحال حاضر با ویژگی Broadcast به کاربران اجازه می دهد پیغام های موردنظر خود را به طور همزمان برای افرادی زیادی ارسال نمایند. این ویژگی بسیار مجذوب کننده است زیرا می توانید با آن، به طور همزمان گفت وگوهایی را با چندنفر باز کنید. به نظر می رسد تفکر کنونی این پیغام رسان با قابلیت خبرنامه توسعه خواهد یافت.

درحال حاضر جزئیات زیادی درمورد قابلیت خبرنامه واتساپ دردسترس نیست و بعلاوه این احتمال وجود دارد که برنامه پیغام رسان تصمیم خود را درمورد این ویژگی نو تغییر دهد و حتی پروژه را لغو کند. اکنون باید دید این اپلیکیشن برای ورود به صنعت درحال رشد اما کوچک خبرنامه، چه سازوکاری اتخاد خواهد نمود و این اقدام چه معنایی برای شرکت مذکور دارد.

واتساپ دو میلیارد کاربر فعال روزانه دارد. حتی اگر بخش کوچکی از این پایگاه کاربران به خبرنامه ها علاقه مند باشند، این پلتفرم می تواند طی یک ماه به بزرگ ترین پخش نماینده خبرنامه تبدیل گردد. ازطرفی درحال حاضر بسیاری از مردم از ویژگی Broadcast این پلتفرم برای تبلیغ خبرنامه های خود استفاده می نمایند. همان طور که افراد بیشتری آغاز به خواندن خبرنامه می نمایند، احتمالاً این بازار رشد خواهد نمود و درنتیجه این شرایط برای شرکت هایی مثل Substack، اتفاق بدی نیست.

واتساپ می تواند با ارائه قابلیت دسترسی به همه خبرنامه ها، تجربه مجذوب کنندهی از تعامل با این ویژگی به کاربران خود ارائه دهد. بدین ترتیب این برنامه می تواند تحلیل های پیچیده تری به کسانی که این خبرنامه ها را می نویسند ارائه دهد.

ازطرف دیگر واتساپ می تواند با ارائه ویژگی خبرنامه ، کاربران را مجبور کند زمان بیشتری در این برنامه صرف نمایند. همان طور که این پیغام رسان درحال توسعه ویژگی های تجاری نو است، در بخش خبرنامه ها نیز می تواند راهکاری برای خدمت رسانی بهتر به برندهای دیگر ارائه دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برگ برنده تازه واتساپ ، ورود پیغام رسان مشهور به دنیایی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده تازه واتساپ ، ورود پیغام رسان مشهور به دنیایی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید