آتیلا حجازی: برنده دربی قهرمان لیگ می گردد

به گزارش قالب وبلاگ ها، بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اینکه استقلال، پرسپولیس و سپاهان مثلث قهرمانی را تشکیل می دهند، درباره شانس قهرمانی آبی پوشان توضیح داد: معتقدم برنده دربی می تواند قهرمان گردد اما اگر بازی مساوی گردد شرایط سپاهان برای فتح جام بهتر از سایرین خواهد شد.

آتیلا حجازی: برنده دربی قهرمان لیگ می گردد

هافبک اسبق استقلال معتقد است که برنده دربی مرکز قهرمان لیگ برتر می گردد.

به گزارش ایرنا، آتیلا حجازی بازیکن اسبق تیم استقلال در حاشیه ملاقات این تیم برابر طرفدار در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال درباره حضورش در ورزشگاه آزادی، گفت:چند وقت ایران نبودم و وقتی متوجه شدم این هفته استقلال در ورزشگاه آزادی بازی دارد، دوست داشتم بیایم و این مسابقه را از نزدیک دیدن کنم.

حجازی با اشاره به نتایج استقلال در این فصل، گفت: استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته و هم از نظر کیفیت فنی و هم از نظر نتیجه گیری قابل قبول ظاهر شده است.

وی درباره اینکه استقلال، پرسپولیس و سپاهان مثلث قهرمانی را تشکیل می دهند، درباره شانس قهرمانی آبی پوشان توضیح داد: معتقدم برنده دربی می تواند قهرمان گردد اما اگر بازی مساوی گردد شرایط سپاهان برای فتح جام بهتر از سایرین خواهد شد.

حجازی درباره اینکه آیا ریکاردو ساپینتو دربی باز است، گفت: شرایط این بازی فرق دارد و ساپینتو هم مربی کم تجربه ای نیست. امیدوارم استقلال در برترین شرایط باشد و برترین نتیجه را بگیرد.

هافبک اسبق استقلال درباره حذف این تیم برای برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا، تاکید نمود:کار وقتی دست کاردان نباشد چنین اتفاقاتی می افتد، این اتفاقات همواره در فوتبال ما بوده و پایانی ندارد.

منبع: عصر ایران

به "آتیلا حجازی: برنده دربی قهرمان لیگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتیلا حجازی: برنده دربی قهرمان لیگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید